top of page

Διαχείρηση Κτηρίων

Η διαχείριση κτηρίων γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική για τους ενοίκους. Με έλλειψη χρόνου, διαφωνίες και προβλήματα στα κοινόχρηστα, αναλαμβάνουμε εμείς τις υποχρεώσεις, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία, διαφάνεια και ηρεμία σε κάθε πολυκατοικία, χωρίς εσωτερικές εντάσεις.

smart-diaxeirisi-genikes-5-730x565.jpg

1. Έκδοση, Διανομή και Είσπραξη Κοινοχρήστων Δαπανών

Η ACE Cleaning Service αναλαμβάνει τη διαχείριση των κοινοχρήστων με υπευθυνότητα: έκδοση, διανομή, είσπραξη. Με ευέλικτους τρόπους πληρωμής και αποστολή όλων των εντύπων με email, διασφαλίζουμε ταχύτητα, ακρίβεια και άνεση — χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς πίεση για τους ενοίκους.

2. Ετήσια Λογιστική Εκκαθάριση και Έλεγχος

Προσφέρουμε ετήσια οικονομική εκκαθάριση και πλήρη έλεγχο εξόδων. Τηρούμε συγκεντρωτικά στοιχεία, παραστατικά και αρχείο δύο ετών, εξασφαλίζοντας για κάθε διαχειριστή διαφάνεια, ακρίβεια και εύκολη αναφορά σε όλα τα οικονομικά στοιχεία της πολυκατοικίας.

3. Εξόφληση Κοινοχρήστων Δαπανών

Αναλαμβάνουμε την πλήρη οικονομική διαχείριση του κτιρίου: από καθαριότητα και συντήρηση μέχρι ρεύμα, νερό και πετρέλαιο, φροντίζοντας για άμεσες πληρωμές και χωρίς καθυστερήσεις.

 

4. Παρακολούθηση και διαφάνεια:
Αναλαμβάνουμε την πλήρη οικονομική διαχείριση του κτιρίου: από Μέσα από το νέο Online σύστημά μας, έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα ειδοποιητήρια και τις αποδείξεις. Πληρώστε τα κοινόχρηστα με κάρτα, δείτε το ιστορικό σας και εκτυπώστε ό,τι χρειάζεστε, εύκολα και με ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό σας.

 

5. Ενημέρωση και Διαχείριση Πολυκατοικίας
Παρέχουμε συνεχή ενημέρωση για κάθε θέμα της πολυκατοικίας μέσω ανακοινώσεων, email, sms ή viber. Οργανώνουμε γενικές συνελεύσεις, με δυνατότητα παρουσίας εκπροσώπου. Για έκτακτα προβλήματα, διαθέτουμε τηλεφωνική γραμμή και τηλεφωνητή εκτός ωραρίου. Παράλληλα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη νέα, δωρεάν online υπηρεσία «Αναφορά Προβλήματος», που επιτρέπει σε κάθε ένοικο να δηλώσει άμεσα ζητήματα του κτιρίου και να παρακολουθεί την πορεία της επίλυσής τους με πλήρη διαφάνεια και χωρίς καθυστερήσεις.

 

6. Έκδοση, Διανομή και Είσπραξη Κοινοχρήστων Δαπανών
Πραγματοποιούμε τακτικούς ελέγχους για τον άμεσο εντοπισμό προβλημάτων και ενημερώνουμε τον εσωτερικό διαχειριστή. Σε περίπτωση ανάληψης της διαχείρισης, διατηρούμε τους συνεργάτες σας, εκτός εάν μας ζητηθεί διαφορετικά ή εφόσον κριθεί αναγκαία η αλλαγή. Διαθέτουμε εξειδικευμένους τεχνικούς κάθε ειδικότητας για άμεσες και αξιόπιστες παρεμβάσεις. Όλες οι εργασίες συντήρησης ή επισκευής πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών, διασφαλίζοντας πλήρη έλεγχο και απόλυτη διαφάνεια σε κάθε βήμα. Στόχος μας είναι η ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας με συνέπεια και επαγγελματισμό.

7. Ασφάλιση και Νομική Υποστήριξη

Προσφέρουμε πακέτα ασφάλισης που καλύπτουν ζημιές στους κοινόχρηστους χώρους και ευθύνες προς τρίτους, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία. Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με έμπειρους νομικούς που μπορούν να βοηθήσουν σε θέματα διαχείρισης και συνιδιοκτησίας, με υπεύθυνη και άμεση υποστήριξη.

On Line Πληρωμή

Φόρμα

Ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.​

Ή καλέστε μας στο :
+30 210 952 4087
+30 693 120 5716

Ace-Cleaning-Services-Logo.png
  • Facebook

© 2035 by ACE Cleaning Service. 

 

bottom of page